Kamenná prodejna bude v pátek 30.7. celý den bohužel opět zavřená z důvodu přetrvávající nemoci. Ostatní dny máme normálně otevřeno, tak se zastavte ;-)

Reklamace

Jak postupovat v případě reklamace?

Co se nám nepovedlo?

1) Obdržel jsem svou objednávku, ale nějaké objednané zboží mi chybí.

2) Obdržel jsem svou objednávku, ale dostal jsem jiné zboží než jsem si objednal.

3) Obdržel jsem objednávku a něco jiného nebylo v pořádku.

Vaše objednávky vyřizujeme vždy osobně a svědomitě a vše si několikrát kontrolujeme, přesto se nám sem tam nějaká chybka může stát, protože jsme přece jenom lidé. Pokud se nám něco takového stalo, prosím neváhejte a ozvěte se nám co nejdříve.

Nejlépe na email paracord@paracord.cz.

Použít můžete i jakékoliv emaily o stavu objednávky, na které prostě jen odpovíte.

Můžete nám také zavolat na naše telefonní číslo

+420 603 230 467 (Po-Pá 10:00-16:30)
 
Vašemu požadavku se budeme ihned věnovat a věc vyřešíme v co nejkratším možném termínu.
 
 
4) Zboží, které jsem obdržel mi nevyhovuje a chtěl bych jej vyměnit za jiné.
 

I to se samozřejmě může stát. Zboží umíme vyměnit za jiné. U náramků např. výměna za jinou velikost není žádný problém. Stačí se nám ozvat na email nebo telefon a vše domluvíme. Běžně vyměňujeme velikosti náramků nebo třeba trojzubců.

paracord@paracord.cz.

+420 603 230 467 (Po-Pá 10:00-16:30)


 
5) Zboží, které jsem obdržel mi nevyhovuje a chtěl bych jej vrátit ve 14denní lhůtě.
 

Pokud zboží nevyhovuje vůbec a trváte na vrácení ve 14denní lhůtě, postupujte prosím dle následujících pokynů.

 

6) Zboží se rozbilo nebo přestalo fungovat v záruční době.

Za své zboží ručíme, všechno testujeme a velmi pečlivě si vybíráme všechny dodavatele. Tomu odpovídá i to, že jsme od založení naší společnosti řešili jen velmi malý počet reklamací, nevychází to ani ne na 2 reklamace ročně. Je to pro nás tedy velmi ojedinělá událost, ale samozřejmě jsme na ni připraveni.

Pokud se něco takového stalo, prosím napište nám v první řadě email na paracord@paracord.cz. Popište nám, které se to týká objednávky nebo nákupu, a co se stalo. Vhodné je rovnou přiložit i fotodokumentaci.

V některých případech jsme schopni reklamaci vyřešit na dálku, pouze na základě zaslaných fotografií. V jiných případech je nutné zboží doručit k nám na prodejnu nebo na sídlo společnosti. Všechno Vám napíšeme do emailu a na všem se domluvíme.

Reklamace se snažíme řešit rychle, vždy však nejdéle do 30 dnů.

Pokud chcete reklamaci přijít řešit osobně, prosím napište nám předem email. Na prodejně je sice vždy přítomen pracovník, který si od Vás reklamaci převezme, nicméně pokud se domluvíte předem, může být přítomen i pracovník, který reklamaci obratem vyřeší a nebudete tak muset chodit 2x.

 

Kontakty pro řešení těchto situací:

Email: paracord@paracord.cz (preferujeme)

V urgentních případech telefon +420 603 230 467 (Po-Pá 10:00-16:30)

 

Adresa pro zaslání Českou poštou = adresa sídla společnosti (na faktuře):

PARACORD s.r.o.

Wiesenthalova 1186/1

155 00 Praha 5

 

Adresa pro zaslání ostatními přepravci (PPL, DPD, GLS, ...) = adresa prodejny:

PARACORD s.r.o.

Kodymova 8

158 00 Praha 5